kezban80 Arkadaşlar bu sezeryen kiloları nasıl gider kızım 5 aylık olacak hala aynı duruyor doğumdan beri çevrem sanki bir tane daha var diye dalga geçiyorlar psikolojim bozuldu çok kötüyüm
1gunes kezban80 anam hemşerimmm🥰 kız boşver bizim memleketin boşbogazimı biter çok bilen kendi de Doğum yapsın üzülme bacım bende 9 aylık oldu oğlum ve daha yeni diyetsiyen ile zayifliyorm istersen sende başla diyetisyenim çok iyi özelden yazarım 4.aydan sonra diyete başlayabilirsin
smee kezban80 canım benim bol bol su tüket çok faydası oluyor ben doğum yapalı 2 ay oldu 13 kilo verdim doğru düzgün yemek yiyemiyorum bol bol su içiyorum hem süt yapiyor hem zayıflatıyor
kezban80 1gunes canım diyetisyen ücretli oluyor benim durum vasat doğal yolla zayıflamam lazım çoçugun bezini bile güç bela alıyorum