Merhaba. Ogretmenler gunu için loseve bagis yapmak istiyorum. Hediye olarak da sertifikasını alıp çocuğumla göndermek istiyorum. Daha önce böyle bisey yapan var mı yada sertifikasını nasıl alınıyor kac günde geliyor bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim.