ikiprensannesi53_ evim sürekli toplu değil ama toplu durduğu zamanlarda şöyle yapıyorum, akşamdan bulaşıkları falan topluyorum mutfak temiz olunca işin büyük kısmı bitmiş gibi oluyor hele makine boşsa hepten rahatlık, sabah kalkıyoruz üst baş değiştirip hemen çıkarılanlrı ya kirliye ya katlayıp yerine koyuyorum sonra kahvaltı yapıyoruz oğlum peşimde gezinirken hemen bulaşıkları makineye atıyorum boş olunca iki parça şey hemen kalkıyor ortalıktan, sonra yatak toplama ortalığı toplama çamaşır vrsa makineye, askıdakıleri toplayıp sepete koyuyorum sonra biraz oğlanla oynayıp uyutuyorum o sırada makineden çıkanları asıyorum yemeğe ocağa koyunca topladığım çamaşırları katlayıp yerleştiriyorum, dağınık yer varsa topluyorum, (uyanana kdar en azından bir bardak çay kahve içmeye fırsat kalıyor )oğlum uyanınca hemen onu yedirip topayıp süpürge açıyorum ,her gün silmiyorum yerleri, sonrada oyun falan oynuyoruz kalan vakit bizim oluyor böyle olunca çok büyük rahatlık oluyor yani çocuk uyandıktan sonraya iş kalmayımca hem çocukla ilgilenmeye de daha fazla vakit kalıyor ama işte hastalik oluyor dışarı çıkmak gerekiyor vs her zaman bu düzen böyle olmuyor maalesef