Fhan bizşmde öyle ki, kıvrana kıvrana cocuk uyuyamıyo aglıyor ne zor, kendi uykusuzlıgumu gectim cocugum rahat uyuyamıyır diye üzülüyorum sadece, bi de gazdan sanırım bilmiyorum sizinde oluyor mu, kabus görür gibi nefes alıyor veriyor üzülüyor gibi, agrıdan mı oluyır acaba