Kızım 4 yaşında ishal ve kusması var doktora götürdüm Rota için test almadılar o hastane de bakılmadigi için 3. Gün sonunda ishali yeşile döndü internette baktım rota virüsüyle şikayetimiz aynı genellikle 1 hafta sürüyormuş galiba bebekken rota aşımızı yaptırdık. Rota olmuş olabilir mi neler yapabilirim birde 15 aylık bir bebeğim var ağız yoluyla bulaşır mı kardeşiyle çok temasda kreşe filan gitmiyor çocuklarla temas halinde değil biz köyde yaşıyoruz. Nerden olmuş olabilir yada her yeşil ishal rota mi ? 🥺🥺