Kızlar 20 yaşındayım delirmek üzereyim 5 gündür ateş ve eklem ağrısından ölücem naparsam yapıyım geçmiyor 41.2 ye kadar çıktı artık ayağa kalktığımda dengede duramıyorum yemek yiyemiyorum istifra ediyorum hemen 2 aylık bi bebeğim var yalnız bakıyorum bebeğime hastane dibimde ama gidemiyorum bebeğimi kucaklayamıyorum geceleri ateşten emzirip emzirmediğimi bile hatırlamıyorum yardım edebilecek kimsem yok napmalıyım nolur yardım edin doktoru aradığımda parol diyor ama bi işe yaramıyor