1 aylık bebeğim ishal oldu. Kaka testi ve kan testi çok şükür temiz çıktı enfeksiyon kaynaklı değil sanırım üşüttü. Doktor zinco şurup ve biogaia damla verdi. Ama benim yapabileceğim başka bişey var mı acaba. Çok üzülüyorum pazar gününden beridir böyle. Sadece mamayla besleniyo. Doktor su vermene gerek yok mamadan aldığı su yeterli olur dedi ama vücudu susuz kalacak diye korkuyorum. Kaç günde iyileşir acaba daha önce başına gelen var mı ?