16 buçuk aylık bi kızım var sol göğsümde başından beri hep az süt vardı son üç aydır falanda hiçgelmiyor tek göğsümü emziriyordum ama sağda bitmeye başladı galiba yutkunma sesi falan hiç duymuyorum ve emerken hırslanıyor kafasını bi geri bi ileri yapıyor süt çekmeye çalışıyor gibi. Ne yapmalıyım bi öneriniz varmı?