zehzey Doğumdan sonra aşırı saçlarım dökülüyor baya bir açılma oldu bebek anneye alıştığı için deniyor Yaşayan varmı yada ne iyi gelir acaba 😔
etuerk zehzey bende burda bekleyim 2 haftadır aşırı dökülmeye başladı yarım 3 aylık olacak. Bir çözüm bulan varsa denerim
Gizzzzz-giz zehzey 6 aylık oldu kızım hala oluk oluk dökülüyor bunun çaresi yok zamanla hormonlar düzelince toparlayacak
cenimet zehzey ben bugün doktora gittim. Vitamin eksikliği çıktı d vitamini b12 demir ilacı ducray anaphabese diye bir şampuan verdi
Bett1 zehzey bence bu durum genetik ya da vitamin eksikliği olabilir kan verin öncelikle. Ben 2 doğum yaptım hiç dökülmedi
Casmayn zehzey aynı durumdayım geçen burda post açmıştım hatta kimse bir şey yazmadı Bebeğim 4 aylık oldu bugün tutam tutam gidiyor canım saçlarım hele banyo yaparken hepsi boş şanki çektikçe geliyor normal mi değil mi ne yapmak lazım bilemiyorum