Anneler içim çok huzursuz. Oğlum bugün ameliyat oldu. Durumu çok çok şükür iyi, yoğun bakımda ama görmeye gittiğimde ağlıyordu. Ona ninni söyleyip uyutup çıktım ama aklım o ağlayışlarında. Onu yine bırakıp çıktığım için, uyandığında beni bir daha göremediği için yine ağlar beni arar diye kahroluyorum. Dünyanın en zor duygusuymuş bu. Bu süreci yaşayan anneler var mı ? Nasıl atlattınız ?