Kızlar bugün 3 aylık olduk. Rota virüs aşısını yaptırcaktım ama doktor kontrolümüz vardı. Sağlık ocağına yetişemedim. Doktora ben kendim yapsam dedim alerjik bir durum falan olabilir sağlık ocağında yaptır o yüzden dedi. Bir günden bişey olmaz değilmi birde kendisi içiren varmı?