Arhenmrva Ere canım bende Lbeden tüm vücud tayt olarak korse var düşünürsen satıcam 1-2 kez kullandım gerek kalmadı artık o yüzden düşünürsen satabilirim
Ladyofdark Ere 73 kiloyum boyum 167 bugün "m" siparişim geldi asla içine giremem diyordum ama zorladım girdim l xl büyük olur diye düşünüyorum gerçi bel çevresi önemli olan
Mnli Ere yamunanın sitesinde beden tablosu var oradan ölçün l bile büyük olur bence size çünkü ben 80 ken aldım L belinizi ölçüyorsunuz karşılığı çıkıyor
Gecekusu2019 Ere ben 70 kiloyum 2 xl bıraz byuk oldu ama beden tablosuna bakın ıstersenz cnku gobek cevresi onmli
Busramnida Ladyofdark sorması ayıp nasıl girdiniz kopçalarını rahat bir şekilde mi kapattınız ben de m düşünüyorum da 🤗
Ladyofdark Busramnida Ayakta çok zor kapattım yatarak daha rahat oldu ama baya sıkı 🙊 zamanla esnedigini çok okudum o yüzden L almak istemedim 🤷🏼♀️