Herkese iyi akşamlar kızlar 6 ay önce doğum yaptım sütüm az geldiğinden dolayı bebeğimi emzirmeyi 3 ay önce bıraktım. 7 eylül ve 12 ekimde adet gördüm kasım ayında olamadım üstüne 11 gün geçti 7. Gününde test yaptım negatif çıktı adet görememem normal mi başına gelen var mı ne yapmalıyım( Emziren anne değilim)