Merve-Lina Benim yeğenim doğuştan safra kesesi olmadan doğmuştu. Hep beyaz kaka yaptı ameliyat olana kadar. Bebeğin 7 aylıkmış bu zamana kadar kaka rengi normalse belki beslenme kaynaklı oluşan geçici bir sorundur. Çektiğin resmi yarın doktoruna göster. Muhtemelen kan ister Alt-Ast değerlerine bakmak için. Bebeğinde genel olarak sarılık, ateş, halsizlik, kaşıntı gibi semptomlar yoksa endişe etme ama dediğim gibi yarın ilk iş hastaneye götür