Merhaba tecrübeli anneler. Bebeğim 20 günlük. 11 günlükken bütün günümüzü hastanede geçirdik kan tahlileri yapıldı bi sorun yok denildi ama o zaman bile günlerce ağız dolusu kusması oluyordu. Normal bebek kusması gibi değil ağız dolusu oluyor ve sarı su da geliyordu. Kıyafetleri battaniyedi her şeyi batıyordu. Şimdi bi kaç gündür bi şey yoktu az önce yine öyle oldu emzirdim kuağımda uyutacaktım bi an da oldu zaten genelde de emzirip tam uykuya daldığında oluyordu. Bu seferde uyuduğunda hep kontrol ediyorum kusuyor mu diye. Bunun sebebi nedir neden böyle kusmalar oluyor