Merhaba arkadaşlar 22 günlük bebegim var ve sürekli emmek istiyor. Her istediginde emziriyorum ortalama 10-15 dk emiyor. Şu ana kadar kilo artısı normaldi. Her alt degistirmede mutlaka çisli bezi oluyor ama memeden ayırdıgım her an aglıyor. Kimin kucagına gitse sürekli emmeye calısıyor. Nedeni ne olabilir doymadıgından mı tecrübeli anneler aydınlatabilir mi?