Oğlum 1 buçuk yaşında henüz konuşmuyor babildami oldu ama baba mama dede gibi basit kelimeler var onları da sürekli bile demiyor TV ve telefona maruz kaldi maalesef ki ondan otizm mi diye kafayı yiycem kendi etrafında dönüyor bazen algıları çok iyi ne dersem gider getirir dışarıda bazen çocuklarla oynuyor top falan bazen kendi halinde. Adına tepkisi çok az bilerke mi yapıyor blmiyorum küçükken adına daha güzel tepki veriyordu otizm olsa baştan adına tepki vermezdi diye düşünüyorum göz kontağı falan iyi etkinlik vs yapıyoruz lütfen bilgisi olan 😔😔😔