Bilinmez bende öyleyim oğluma aklım gidiyor en ufak hasta olunca canım gidiyor biz çok zor kavuştuk yüksek tansiyondan acil alındım gözlerim görmemeye başladı bebekte sende ölürsünüz sezeryan almamız dedi doktor korkudan tirtirtiredim ameliyatta genel istedim sonra sağlıkla kavuştuk şükür sezeryanım kötü geçti iki defa açıldım dikildim çok ağrılar acılar Çektim 12 tane iğne yedin ölmekten beterdi doğumuma sevinemedim çocuğuma doyamadım 2 ay annem baktı onda kaldı kendime bakamıyordum sonra düzeldi anca kavuştum çocuğuma sonra oğlumda kasık fıtığı çıktı 1 aylık minnacık ameliyat oldu ağla ağla öldüm şükür onuda atlattık 7 ay olduk iki gün önce aşırı hasta oldu dışarı gezme çıkmadık aman üşür filan evdeydik hasta oldu gözleri aktı burnu aktı öksürük ölüyor çocuğum Rsv virüs illeti olmuş çocuğum dünden beri iğne yiyor cuma kontrol gideceğiz inşallah iyileşir ama ben ağlamaktan burnumdan kan geldi baş ağrısından ölüyorum ona bile olursa yaşamam bende canım çok acıyor belki bizde öyle büyüdük hastalandık annemizde yaşadı ama bilemeyiz ama ilk gözagrımız ilk çocuğumuz beynimi oynatıyorum kıyamıyorum oha hiç