hhhhhhhhh ben yeni doğum yaptım bebeğim 5 günlük. Hemen yara oluyor tabi biliyorsunuz. Süt inince de göğüsler doluyor sertleşiyor bebek tutamıyor ucunu. Hemen göğüs ucu aldım eczaneden. Philips Avent in varmış ince silikon aşırı memnun kaldım 2 gün onunla emzirdim aşırı rahattı göğüs ucu yaram geçti hatta bugün onsuz emzirdim.