Edaclp Bugün sünnet oldu ama sünnet boyunca ağladı morardı resmen artık ağlamaktan eve geldik evde de aynı şekilde hafif kanadı pipiside bu kadar ağlaması normal mi ayağımda uyutuyorum sürekli sıçrıyor uyanınca hemen bağırarak ağlamaya başlıyor susmuyor
1905burkiyy Edaclp az önce bende post açtım yarın bizde olacağız çok mu zor geçti ya . Korkuyorum zaten huysuz bir bebeğim var herşeye ağlayan . Yarın o kadar ağlarsa ne yaparım ben :(
Edaclp 1905burkiyy gerçekten aşırı zor geçti korkutmak istemem ama aşırı pişman oldum yaptırdığıma asla susmadı katılarak ağladı evde de öyle devamlı ağlıyor devamlı yani ne yapacağımızı bilemiyoruz şuan ayağımda sallıyorum ama 5 dk da bir uyanıyor uyanınca da bas bas bağırıyor böyle olacağını bilseydim genel anestezi ile yaptırırdım kesinlikle
Gmzcbt21 1905burkiyy 3 ay 28 günlükken sünnet oldu oğlum gitmeden önce uyuşturucu krem surmustum anestezi iğnesi acımadı. Sünnet edilirken farklı biseyler olduğu bu anlayinca huzursuzlandi ama dikkatini dağıttık gayet iyi geçti. Ama eve geldiğimiz an bir ağlamaya başladı bayılacaktim. Öyle bir ağlama yok ilk kez öyle ağladığını gördüm. Ne yapsam sakinlesmedi. Sanırım ilk cisini yapmisti. Fitil verdik ağrısı azaldı hiç birşey yok gibi devam ettik hayatimiza. Ertesi günde kakası değmişti o zaman da biraz ağladı yıkayınca sakinledi. Şuan 4 üncü günümüz hiç olmamış gibi ilk gün ilk ağlaması uzun ve zor ama sonrası güzel. İyi ki yaptırmışım keşke daha önce yaptirsaydim
1905burkiyy Edaclp ben genel anesteziye karşıyım yeğenim de yan etki yaptı çoçuk saatlerce kendine gelemedi. Ve hasar bıraktı korkuyorum mecbur sadece orayı uyuştursunlar istedim . Zaten oğlum sürekli ağlayan bir bebek öyle de böyle de ağlıyor . Umarım bizim kolay geçer amin 🤲
1905burkiyy Gmzcbt21 Allah razı olsun biraz olsun beni sakinleştirdiniz . Umarım bizim de öyle olur . Doktorumuz tanıdık ve güvendiğim biri umarım eli ona hafif gelir ve sakinleşir Kolay geçer 🤲
Gmzcbt21 1905burkiyy genel anestezi ile uyandiramadiklari çok bebek duydum ben. Zaten doktor bir merhem söylüyor gitmeden 1 saat önce 15 dk da bir onu sürdük biz iğneyi bile hissetmedi. Eğer doktor onermezse bile siz sorabilirsiniz böyle merhem varmış diye.
Gmzcbt21 1905burkiyy doktora güveniyorsanız sorun yok. Ben bir sürü doktor buldum iptal ettim içim rahat etmiyordu hiç. En son çok memnun kaldım. Yani çok zor uykuları kaçıyor insanın sivilceler bastı benim yüzümü bir gecede çok acıyacak falan diye ama ileride daha zor olurdu diye düşünüyorum. İyilesti bile neredeyse. Sonuçta aslında güzel bir heyecan 🙂 herkes sünnet oluyor diye bakmak lazım eskiden nasılmış sunnetciler gezermis mahallelerde. Şimdi en azından işini iyi bilen doktor hijyenik ortam ohh mis 🥰 en iyisi olsun sizin ve bebeğiniz için 🥰