kesemiyorum hanımlar 7. aydan beri her gece sık sık kalkıyo max 1 saat deliksiz uyuyodur hele şu 1 haftadır geceleri ⅔ dedimmi kalkıyo hayır diyorum bu defa emzirmicem cunku tok olduğuna aşırı eminim gündüz de iyi yiyor 🧿 emzirmeyince gözünü açıyo uykusu dağılıyo kalkıyo oyun oynuyo tekrar uyuması 2-2,5 saati alıyo bu defa gündüz uykuları da sekteye uğruyor uyku saatiyle bi alakası olduğunu sanmıyorum toplam gündüz uykusu 3 saati geçmez 1,5 saat uyur 2 uyku yapar tok yatırırım ama yatırdıktan 2 saat sonra başlıyo bu durumdan çok sıkıldım bazen kendimi sabah onun yanına uyuyakalmış buluyorum oram buram tutuluyo