leylmom yok ya ameliyat olmuyor kolay kolay ilerleyen yaşlara kadar kontrol altında tutuluyorlar diye duydum. Ben hiç böyle şeylerde paniğe kapılmam dert etmem. Başımıza gelecekse yaşanacak biraz soğuk kanlıyım. Tabi ki insanın içi gidiyor ama olacağın önüne geçemiyoruz sende kendine boşuna dert yapma. Her ay ölçtür için rahat etsin