Nurseoz_55 teşekkür ederim 🌹 doktor basit bir kırık dedi 20 gün kalacakmış alçı ama bebeklerin kemikleri yetişkine göre daha erken kaynarmıs yine de kontrol amaçlı 10 gün olunca götürcem. Kas gelişmediği için alçı sonrasında fazla ağrısı da olmazmış. Fizik tedaviye de gerek kalmaz dediler. Konu değişmiş gibi oldu ama 8 buçuk aylıkken emeklemeye başlamıştı. Belki korkudan yürümesi geç olur 😕 ama yine de kendi kendine oturma pozisyonuna hiç geçmedi. (11 aylık) acaba her bebeğin yürümesi gibi oturma pozisyonuna geçme durumu da bebekten bebeğe değişebilen bir durum mu ona aklım takıldı 🥲