Asya_Linam Kızlar merhaba ya geceleri klima çalıştıran var mi varsa kaç derecede çalıştırılmalı bebeğimin burnu çok kuruyor klimasız yatsa üşür mü endişesi var napmalıyım benimle aynı durumda olan var mi acaba 😭😭