Gamze0633 Arkadaşlar bugün ilginç bir muhabbete denk geldim benim bebeğim şuan 2 ay 14 günlük 1. Ay aşısından sonra egzama oldu bugün bir tanıdığım daha aynı şekilde bebeğinin aşı sonrası egzama olduğunu söyledi aynı şekilde başka bebekler var mı merak ettim.
Caca Gamze0633 tesadüf olabilir 1.ay sonrası ne ağrı ne ateş hiçbir şey olmadı biz de. Bebekte egzama neden olur diye araştırın bence tekrarlayabilir bilmediğiniz bir sebepten oluyorsa
Dorukunannesi03 Gamze0633 evet dün olduk 1.ay aşısını ve bebeğimin yüzü resmen ergen yüzü gibi sivilce ve kizariklik dolu. Nedeni ne sizce
Caca Gamze0633 hadi ya çok geçmiş olsun Dr ne dedi göründünüz mü? Bu arada her aşının tarihini kontrol ettirip vurun ayıpolur VS diye çekinmeyin yakın geçmişte dahi yaşandı çocuğumuzdan kıymetli değil hiçbir şey
minnakdeniz Gamze0633 atopik egzama aşıdan değilde alerjik olabilir cilt kuruluğu pullanma kızarma bi tık ilerisi deri soyulması oluyor yanık gibi duruyor, bi forumda araştırın çok bebekte mevcut. Tedavi için ne yapıyorsunuz?
minnakdeniz Tesadüf olabilir mi? Kızım da şuna 45 günlük 10 gün önce egzama oldu aşı olduğu zamana denk geliyor.
Gamze0633 minnakdeniz doktorumuz mustelanın yüz kremini önerdi ama mustelanın pişik kremini de sürebilirsiniz dedi ne yalan söyleyim çok önemsemedi bende küçük bir ilçedeyim başka doktorda yok kremle birşeyler yapmaya çalışıyorum bazen toparlanıyor bazen yeniden nüksediyor benim yediğim bişeyde alerji yapıyo olamaz şuan meme almıyo bebeğim mama kullanıyoruz
Caca Gamze0633 rica ederim ne demek 🙏 Allah Şafi ismiyle şifa versin tüm çocuklarımıza inşallah geçmiş olsun size de