Bende de xiaomi var. Kullanacaksanız bence daha büyük hacimde bir airfryer tercih etmelisiniz. Köfte, tavuk, balık, et, sebze ve sufle gibi yiyecekleri güzel yapıyor ve pratik. Az miktarda yapacaksanız fırın çalıştırmaya gerek kalmıyor. Ben fırın cok kullanıyorum o yüzden işime yarıyor. Ama simdi olsa daha büyük alırdım. Ama çok çok lazım mı, bence hayır.