Tuche89 eksiklik olsa da olmasa da 9.aya kadar kullanmak gerekiyor depolari dolu olmasi icin 9.ayda kan sonuçlari guzel cikarsa bazi doktorlar birakin diyor bazilari yine de kullanın diyor benim kizim suan 1 yaşında.9 ayinda degerleri guzel çıktı diye birakmistim ama doktorumuzla görüşüp devam etmeyi düşünüyorum çünkü büyüyolar ve daha fazla ihtiyaçları oluyor 😊