Ayy bizde 3 aylık olduk kusmamiz bitmiyor her emme sonrası muhakkak kusuyoruz.sinir bozucu bişe doktor mide ile yemek borusundan ki kısım tam gelişmediğinden kaynaklı dedi kapandığı zaman geçer 4 aylık olunca kapanıyor diyor bakalım. Kilo alimizida etkiliyor gibi geldi bana bu ay