Mmad doğum yaptığım günde dahil şuana kadar hep yalnız baktım bebeğime 7aylik olucaz inşallah,2.ayina kadar gerçekten çok zor oluyor ama sonra uyku düzeni oturuyor yavaş yavaş, sizi görmeye başlıyor gülümsemeye başlıyor sesler çıkarmaya başlıyor işte o zaman hafifliyor yükünüz merak etmeyin biraz daha sabır ve şuan tek ihtiyacı olan şey sizin kokunuz ne zaman uyuyacak ne zaman susacak ne zaman sakinleşecek diye sabrinizin kalmadığı anda kucağınıza alın öpün koklayin hem o rahatlasn hem siz🤗