Karpuzlufistiksarma Kızlar merhabalar, dün cam süngeri çektik aparatman görevisi geldi yaptı , hatta pencerelerina altına silikon da yaptı ama rüzgar kesilmedi , kombi açık ama rüzgar gelince tam ısınmıyor sizce başka ne yapabiliriz? Komple 4 taraflı yaptık süngeri de
Omeraslan Karpuzlufistiksarma Biz Pimapen işiyle uğraşan birini çağırdık. Kenarlarındaki fitiller var ya onları çıkartıp tekrar taktı şimdi ses rüzgar gelmiyor. Cam süngeri filan işe yaramamışti.
Oglunasikbiranne08 Karpuzlufistiksarma bizimde salon penceresi öyle. Rüzgar filan olunca direk içeriye giriyor rüzgar perde havalanıyor. Pimapenciyi aradık Yarın gelip bakacak .
fatmakrks Karpuzlufistiksarma Aynı durumdan sıkıntı yaşıyoruz Evimiz merkezi sistem son kat pencereden gelen rüzgardan asla ısınmıyor. Silikon artı süngerden yana umudum vardı işe yaramaması üzdü :(
Betulsark Yaz kış ayarı var camlarda ama hepsinde var mı emin değilim bizimkinde var o şekilde yapınca rüzgar ve ses gelmiyor
Omeraslan Karpuzlufistiksarma çok kötü olanları değiştirdi. Diğerlerini çıkarıp temizleyip tekrar taktı.
Karpuzlufistiksarma fatmakrks aynen. Biizmde son kat ve ısınmıyor silikon da yapıldı ama bilmiyorum ne olacak ya cama komple silikon çekesim var 😀