Sevimnur09 Ata06 aslında ek gıda için çok heycanlıyım fakat emmeyi bırakcak die vermek istemiyordum bugün hiç bi şekilde emmedi sütümü sagdım 10 ml bile çıkmadı üzülüyorum elimden gelen bişey kalmadı
Ata06 Sevimnur09 benim sütüm nerdeyse hiç yoktu 2 saatte bir sağarak çoğalttım Suan 120 çıkıyo en az her sadığımda