defnezumram Deletedmom_110 hahah çok komik sanane hem ben sana mı yorum yaptım benim anneliğimi sorgulamak senin ne haddine istediğimi yediririm
merve144_ Annebebek7 sarımsak ilk aylarda kullanma tansiyona etkisi var çocuklar zaten hassas ek gıda sürecinden iki üç ay sonra kullan besine vücudu alışsın ufak ufak bazı yemeklerde kullanırsan da o gün ağır şeyler yedirme bize bu şekilde verilmişti
Annebebek7 merve144_ size kim verdi bu ek gıdada ne yapılacağını dr mu söylüyor 😊ben bebeğim hasta olmadıkça ya da şüphelendiğim bir şey olmadığı sürece doktora gitmiyorum
merve144_ Annebebek7 doktor demişti sağlık ocağı ebemiz de çok güzel ilgili nezaman arasam ne sorsam cevap verir benim oğlumun kabızlık sorunu olmuştu ek gıda da doktora gitmek zorunda kaldık ozaman ek gıda hakkında böyle bilgi vermişti bana
antropologanne Annebebek7 Ben direk ek gidaya gecince az az vermeye baslamistim, sonra baktim yiyor giderek miktari artirdim.
Deletedmom_110 defnezumram anneliğinden şüphem yok 2 aylık bebeğe verdiklerine bakılırsa senin bebeğin sonuçta ama yazıpta görmemezlikten gelemezdim üslubuna dikkat et
defnezumram Deletedmom_110 süt alerjisi var zaten bebeğimin 4. Aydan sonra ek gıdaya geçiş yapıcaz tutupta yedirmiyorum parmak ucuyla tadına bakıyor burda ön yargıyla yorum yapıyorsun sorun bu
Ess92 Annebebek7 7. Aydan sonra minik minik koydum yemeklerine. Zaten diş ağrısına taze soğan önermişti doktor. Soğuk soğuk rahatlatır diye 6,5 ayda eline taze soğan vermiştim