hunilikurbik Bebeğim 5 aylık oldu ancak artık sütüm azalmaya başladı normal mi? Bir de evde ölçtüm 8 kilo falan şuan zayıf geliyo gözüme psikolojikmen. Sizde durumlar nasıl çok üzülüyorum normal mi bu durumlar?