Roro1 hastalık dönemin de olabilirmiş biz sonrasında kan vermedik tekrar o sıralar da idrar yolu enfeksiyonu geçiyordu bu yüzden de düşük çıkmış olabilir panik olmayın suan geçirdiği enfeksiyon kaynaklı olabilir toparlayınca tekrar kan verin inşallah düzelir haber ederseniz sevinirim geçmiş olsun