Kızlar oğlum 17 aylık 1 yaşında göz kontrolüne gittiğimizde 6 decere hipermetropi yakını görememe sorumu vardı gözlük verdiler ama asla takmadı 2 ay geçtikten sonra dünya göze götürdüm ordaki doktorda aynısını söyledi ama takmıyosa 2 yaşına kadar zorlamayın sonra başlarsınız ama arada deneyin takarsa iyi olur dedi neyse bi kaç gün önce oğlumun sağ gözünün kaydığını farkettim eşim işi dolayısıyla doktora gidemedik daha ama gözlük takmaya zorluyorum asla takmıyo aranızda bu gibi sorun yaşan varmı gözlüğe nasıl alıştırabilirim