annekuzusu__ Evde eeg çekiyorlar 600 tl ye doktorun önerisiyle akşam uykusunda evde çektirdim benim bebeğimle zor uyuyan bir cocuk evde çok rahat oldu
mobesebesir gizemilbay devlette sanmam aynı güne vereceklerini imkansız gibi bisey. Gideceğiniz hastane yoğun değilse belki olabilir
Pinar_kb Zlhaanne çektirdim. Randevuyu uyku saatine denk getirip aldım. Uzun bir işlem, kafasına bir sürü şey yapıştırıyorlar. Tutmak zor. Uyumadan yapmak imkansız gibi 😔
byzogretmen Zlhaanne anladım o zaman bilemiyorum bizimki uyku vaktinde uyumuştu biraz da uykusuz bıraktık
annekuzusu__ byzogretmen evde çektirdik tam uyku saatinde çok kolay geçti numarayi doktor verdi sanırım anlaşmalı en azından hastanede perişan olmadan evde hallettik