Zlhaanne bizimki olur olmadık her an kasıyordu oyun oynarken yemek yerken artık ne olduğunu çözemiyorduk. Eşim internetten araştırınca west sendromuna denk gelmiş ondan şüphelendik neyseki temiz çıktı. Eeg çektirdik tüm o kasılmaları geçti. Ürperti sendromuymuş bizdeki. Uç duygularda ne yapacağını bilemediği için kasıyormuş kendini.