Deletedmom174 Merhaba anneler. Oğlum 6 aylık oldu ben kaşık maması vermek istiyorum günde bir öğün hero baybinin peynirli pekmezli olanını almayı düşünüyorum. Aranızda kullanan var mı veyahut önerebileceğiniz başka bir ürün memnun kaldığınız?
Rabiaustkt Deletedmom174 mesela cicibebe peynir pekmez karıştırıp verebilirsin. Ama çok çeşitli şeyler karıştırma en faz Deletedmom174 bebegime_ekgida diye bir sayfa var instada mutlaka takip et birsuru tarif var aylarida yaziyor