45 günlük bebeğim var. Güzel emiyor kilosu falanda iyi diyor doktor hep. Ama emmeye başlamadan önce memeye zorla tutturuyorum neredeyse. Tutunca sorun olmuyor hiç iyi emiyor. Çıkmaya çalışmıyor. Ama tutana kadar ayaklarıyla tekmeliyor. Vücudunu geri atıyor. Silikonla emziriyorum ondan olabilir mi? Silikonsuz da asla tutamıyor.