Merhaba sevgili anneler, şuan sizden fikir almak için açıyorum bu postu.. Yaklaşık 1 buçuk saat önce bebeğimle araç içerisinde kaza yaptık. Emniyet kemerlerimiz bağlıydı bebeğim aracın ön koltugunda pusetteydi. Diğer araç bize bebeğimin olduğu tarafa arka kapıya vurdu kötü sarıldık. Ambulans geldi ama fakat bir muayene yok.. Elleriyle normal bakıp gittiler. Sizce ne yapmalıyım? Hastaneye gitmeye gerek var mı ?