İlk kontrolumuzden sonra oglumun gozu capak oldu ve yumurtaligi sismisti 10 gun sonra falan tekrar gittik 500 gram zayiflamis cikti enfeksiyon olabilir tahlil yapalim dedi doktor biz yikildik resmen cok yogundu hastane ve hemsireyle biraz atistik yaptirmadik ertesi gun saglik ocagina gittik aksine oglum 350 gram kilo almis bile hastaneyi degistik baska doktora gittik o da almis dedi bizde sikayet ettik hastaneyi tahlillere ekstra para almak icin mi yapiyorlar diye biz de dediginize benzer birsey yasadik genelde devletin kurumuna daha cok guveniyorum acikcasi