Merhaba kızlar bebeğim kurulu saat gibi gündüz de gece de 2 saat dolunca acıkıyor ağlamaya başlıyor gündüz sorun değil ama geceleri bu süreyi uzatmak istiyorum neler yapabilirim bu arada 2 aylık bebeğim. Gece 2 değil 3 saatte bir beslemek istiyorum ama nasıl yapabilirim bilmiyorum