Merhaba. Özel hastanede doğum yaptım fakat ücretimin iadesini istiyorum, sgk dan ve bizden ücret alındığı için kendi ödememizi geri alabildiğimize dair bir post paylaşılmıştı. Birisi beni o poşete etiketler mi acaba, yada bilgi verir mi sevgili anneler 😇