Merhaba dogum yapalı 6 ay oldu 3 ayında adet oldum özele gittim ben şuan takmam 6 ay sonra gel diyor çok saçma geldi millet dogum da takıyor yani büyük ihtimal kayma falan olur diye geri yolladı bide kola takilani duydum haplar zaten var ama kilo yapicak diye korkuyorum 3 aylik iğne de kilo yaparmış kullanan varmi varsa yan etki yaptığı eğer kullanirsam yan etki yaparsa tekrar spiral taktirmaya gjdicem lütfen bilginiz varsa yazabilirmisiniz