Kızlar önce açtığım postta yemediğim linç kalmamıştı bebeğimin hastalığıyla ilgili o gün tekrar başka bir doktora götürdüğümde kesinlikle antibiyotiğe gerek yok dedi yetmedi ertesi gün tekrar kendi doktorumuza götürdüğümde ona aynı şeyleri söyledi sadece burnunu açsan yeterli kontrole gel demişti ateşi yok hiç olmadı da öksürüğü de arada hafif olmaya başladı ama ben hastalandım şimdi de maskeyle dolaşıyorum emzirirken kucağımdayken gel gelelim sanırım panik atak yaşıyorum şuan sanki hasta olacak sürekli diye ağlıyorum neden böyle oldu bilmiyorum sakınan göze çöp batar biliyorum ama elimde değil sanki ona bakamıyormuş gibi hissediyorum çok canım sıkkın ne yapacağım bilmiyorum 😥😥 içimi dökmek istedim