basakhanim34 2.5 yaşında kızım Oceon d vitamini içmiyor. Tadı biraz acı asla ağzını açmıyor. Suya ekmeğe fıslatınca da renginden anlıyor yine ağzını açmıyor. Başka hangi marka kullanabilirim?
livanurvealpinannesi61 basakhanim34 hepsinin tadı aynı. Benim oğlum da sevmiyor ama kızınca açıyor ağzını kış geldi değeri de çok yüksek değil mecbur