Kızlarr selamm
15 ayına girecek kızım var , tuvalet ile ilgili sinyaller veriyor ama erken mi sizce ? Nasıl ilerlemeliyim ? Çiş diyor bezini tutuyor kaka yapar yapmaz bezini ve ıslak mendili getiriyor , tuvalette klozeti var bazen çiş diyip koşarak oraya gidip oturuyor. , kaka yapıyor gibi ıkınıyor 😁