Hanımlar benim oğlum 2900 doğdu. Ama 25 gün kuvozde kaldı 25gun sonunda hastaneden çıkarken 2950idi yani hiç kilo alamamıştı. Suan 3ay 10 gunluguz bugün rutin kontrolünde 5700 cikti kilosu normalde asla takılmam ama herkes çok konusuyo tüm psikolojim bozuldu. Çok mu az sizce kilosu boyu da 61cm