fyz81 gul2_380 3. ayda bıtıyor dıyolar genelde ama bebekten bebege degısır tabı yınede 3 ten umutluyum😂
Haticex Her bebekte değişiklik gösterebilir ama 5 ayına kadar çıkarttım ben sonra kendi kendine çıkartıyor
gul2_380 alim0811 bizde 2 ayligiz gerçekten yorucu gün geçtikçe ağırlaşıyor da inşallah yakın zamanda kurtuluruz dye umit ediyorum
gul2_380 Tusem_demir1 hadiya inşallah bizimkisi okadar sürmez çok zor gerçekten büyüdükçe agirlasiyorlarda