mervelfazra öncelikle bebeğinizi pamukla silin ve pamuğu boool su ile poposunu yıkar gibi silin, sonra kuru pamukla pıt pıt kurulayın öyle bezini bağlayın, benim kızımda 1 haftalıkken olmuştu doktorumuz demişti ki bu pişik değil siz çocuğun poposunu tahriş etmişsiniz ıslak mendil sert olduğu için pamuğa geçtiğim gibi düzeldi o kızarıklık, bezde dokunuyor olabilir bebeğinize onu da değiştirip deneyin birde bol yıkayın ben her gün yıkadım kızımı 6 aylık oldu sadece 1 haftalıkken poposu kızarmıştı